dinsdag 17 mei 2016

Craftorij Zomer Challenge (CZC) 2016 & opwarmertje 1

Ook dit jaar doe ik weer mee met de CZC bij de Craftorij!
Iedere dag wordt er op FB een uitdaging geplaatst die je kunt uitwerken op een correspondentiekaartje of evt een ander formaat en dit 61 dagen lang.
Vorig jaar heb ik op ATCtjes 3.5x2.5inch gewerkt wat ik erg leuk vond.
Dit jaar zijn de labels mijn uitgangspunt een stuk groter van formaat!
Van Glossy en mat cardstock heb ik 61 (plus een aantal als reserve!) labels gesneden.
Eco-chipboard-labels ga ikgebruiken voor de covers, maar die zijn nu nog niet bewerkt, dat komt nog.
Om  de tijd te overbruggen naar 1 juni worden er een paar opwarmertjes geplaatst om alvast in de FLOW te geraken, dus hier mijn eerste uitwerking van de CZC.......

# Maak de kaart in  je favoriete kleur.
Hier heb ik een combinatie gemaakt van: alcoholinkt, Copic Markers, Stampotique stempels, ArtSpecially tekststempel.
Op naar de volgende opwarmer:0)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten