woensdag 15 april 2015

ArtSpecially Event 2015

Het zit er weer op, het ArtSpecially Event 2015 en ik heb er van genoten!


 Het workshopvoorbeeld heb ik hier in mijn handen en een paar andere voorbeelden die je met deze ArtSpecially stempelsheet "Men just Chill" kunt maken zie je op de zakjes hieronder.
Zoals o.a, die met de robotjes en de skyline

 
Zo leuk als mensen genieten van de workshop die je voor hen bedacht hebt!


Andere voorbeelden die je met deze techniek kan maken staan in het ArtSpecially workshopboekje 2015.


Altijd leuk om een paar Stamping Angels te treffen en te spreken op dit mega-stempelfeest!

Iedereen bedankt die aangeschoven is en genoten heeft van mijn workshop met de waxinelichtjes!

1 opmerking:

  1. Wat een schitterende workshop had je bedacht! Mooi die technieken en een prachtig resultaat! Ik heb maar even in het mooie boekje gekeken, want het bleef maar druk rondom jou tafels beide dagen! En wat was het workshop gedeelte prima opgezet! Hier nog iemand die genoten heeft! En met heel leuke stempels naar huis is gegaan.... Fijn je tussendoor even gezien te hebben! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen