dinsdag 31 maart 2015

Trust the Magic

Deze prachtige stempel van Finnebar  heb ik onlangs in Den Bosch gekocht.
Heb 'm verwerkt op een Bister ondergrond en de dame is gestempeld op een stuk overheadsheet, een van mijn favoriete stempelondergronden.
De teksten zijn gestempeld op restjes achtergrond papier gemaakt met  Bister

 Het hartje is ook apart gestempeld en net als de dame met Glossy Accent  vastgezet

Net zoals deze tekst al aangeeft:  "Trust the Magic".
Geniet van je mooie Bister & Brusho experimenten!

2 opmerkingen:

  1. een heel mooi kaartje en mooie stempel.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi is die stempel he? Ik heb staan twijfelen, maar voor een andere gekozen, maar als ik dit zie; super! begin ik toch te twijfelen... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen