maandag 26 mei 2014

Free Style Booklet

Tijdens de 20e  Stamping Angeldag op 16 mei hebben we een workshop gedaan bij Creabest.
We hebben toen  canvasboekje gemaakt en dat natuurlijk nog niet af was toen we naar huis gingen.
Allerlei technieken met diverse verfsoorten en mediums passeerden de revue die we op de pagina's aanbrachten
Gisteren heb ik mijn eigen draai eraan gegeven en het boekje afgemaakt met onder andere Viva las Vegas stempels.
 De cover met extra labels erop en eraan verwerkt.
 Mijn laatste nieuwe Dina Wakely stencil  gebruikt.
Diverse washitapes aangebracht en een bladzijde uit een kalligrafieboekje in een plastic mapje geschoven.
 Hierin  zit de uitgeprinte beschrijving van de toegepaste verf & technieken (dank je wel Yvonne!)
 De Viva paints, lekker glimmend en met gesso de circels gemaakt.
 Ticket door de Big Shot gehaald en bewerkt met de Gelato's.
 Ik ben gek op transparancies dus die zijn zeker op diverse pagina's aangerbracht.
 Vond deze labelstempel van Viva Las Vegas keigaaf!
 Huisjespagina gemaakt met al eerder gestempelde afbeeldingen.
 De achterkant heb ik met een gealterd labeltje afgewerkt.
Op deze labels komt de beschrijving nog een keertje terug, geschreven  met witte sharpiepen.

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je er weer een super mooi en heerlijk kleurig boekje van gemaakt! Die VLV stempels passen er goed bij! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een prachtig boekje van gemaakt Paulien, echt heel mooi! En echt met jouw eigen draai, lekker verf en vieze vingers, helemaal goed!
    De beschrijving was een kleine moeite, ik hoop dat je er nog eens iets aan hebt.
    En die bijna witte bladzijde hè ...... OK, we houden ons slappe lach moment er vast nog wel een tijdje in, ha ha!
    Lieve groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk boekje heb je ervan gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen