woensdag 24 juli 2013

Quilting


Leuk is het om met een stempel een quilt te maken.
Deze stempel had ik al een aantal jaartjes ongebruikt in de stempelkast staan, totdat ik op het idee kwam om er een leuk projectje mee op te zetten.
Ik heb met versaMark en zwart embossingpoeder de basis gezet en ben met de Distressmarkers aan de slag gegaan.

 Daarna alles gemat en met een "steekjes"stempel de voorkant afgewerkt.
 Twee kleuren papier-touw met kralen houden de bladzijdes van het project bijelkaar.
Ik ben een liefhebber van de Dymotang, dus de Quilting tekst hiermee gestanst en vastgezet.

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig boekje, heb je hier gemaakt!!! Ja je stempel prachtig verwerkt!!! Mooie kunstige uitstraling heeft je project!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer mooi en lekker anders uit! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi exemplaar is dit en wat mooi verwerkt
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Paulien,leuk om weer een zo'n mooi werk van je te zien. Wie bewaard wat heeft wat en dat geld voor stempels zeker.
    Dikke knuf,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das ist klasse und sehr schön gemacht
    Sophie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En nu ligt dat prachtige project hier bij mij om in te werken. Héél mooi project Paulien!
    Liefs van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen