zaterdag 25 februari 2012

Let's go paint on Canvas pieces!






Tijdens de carnavaldagen heb ik me gestort op deze verftechniek van Heindesign, geweldig leuk om te doen!
Deze staat beschreven in het ArtSpecially-nummer 12 en had ik al een tijdje op mijn "to do"lijstje staan.
Tevens ben ik aan de slag gegaan met divers A.C.T.I.O.N artikelen, zowel diverse stermpels,(behalve, dromen- en passietekst en de libelle & -rondje) als de tubetjes verf en de canvas- A4tjes die ik in acht stukken had gesneden en waar de verf is op aangebracht.
Echt verrassend wat je daar voor leuks mee kunt maken!
Wel die clearstamps voorzichtig afpeuteren van het schutvel.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Paulien,
    Zo lang geleden dat ik hier bij jou ben geweest!
    Wat een kleurrijke creaties,maar ja dat hoort ook echt bij jou hè ;)Heb de rest ook maar eens even bekeken,alles is zo Paulien! Mooi hoor!!!
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat lijkt op Carnaval! Wat een kleurenparade. Moest wel effe knipperen.haha
    Had je de lente in de hoofd? Echt genieten. Mooi!
    Liefs Helmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben helemaal weg van je libelle met for you tekst. Voor mij springt'ie eruit.
    Het is lekker kleurig en lekker een keer heeeel iets anders dan anders.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen