zaterdag 25 juni 2011

2e hands stempeldag bij Art Journey in Sleen

Vandaag met Sjraar bij Art Journey in Sleen geweest, met allemaal 2e hands spulletjes op stempelgebied.
Doordat ik op mijn stempelzolder goed opgeruimd had, kwam er van alles in de verkoopmand terecht.
Ook Sjraar had nog een flinke partij stempels te koop.
Om 6.15 vertrokken we vanuit Venlo en na onderweg in Staphorst koffie met heerlijke appeltaart te hebben genuttigd, kwamen we rond 9.00 aan.
Het was ondanks het onbestendige weer, super gezellig en er werd goed verkocht in de maxi-tent door iedereen die er een aantal tafels hadden gereserveerd.

Louise had goed gezorgd voor koffie naar behoefte, soep en broodjes worst.
In de winkel zelf werden make & takes gegeven.

Dit zijn mijn aanwinsten waar nog veel nieuwe stempels tussen zitten, die ik 2e hands gekocht heb, ben er zo blij mee!


Onderhandelen en aanprijzen hoort erbij!

Er werdt goed "gerommeld" bij Sjraar in de stempelbakken!


Christa H. had ook prachtige stempels in de verkoop.


Druk overleg....welke stempel kopen we?

Rond 17.30 gingen we weer richting Venlo en hadden heel wat motorrijders die ons links en rechts passeerden. (TT Assen!)
Ook op de vele viaducten, langs de snelweg en tankstations waren toeschouwers die de motorrijders begroetten met camera's in de houtgreep:-)
Blij dat we weer in Venlo waren aangekomen!

Volgend jaar gaan we weer, wie volgt?

5 opmerkingen:

  1. Het ziet er heel gezellig uit Paulien! En je hebt leuke aankopen mee naar huis genomen! Heb je toch nog een beetje verdiend? Lekker rustig aan vandaag en nagenieten van de dag van gisteren.
    Lieve groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en het leukste is dan altijd om je tas thuis weer uit te pakken! :) Leuke aankopen heb je gedaan, benieuwd wat we ermee gaan zien de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me ook geweldig Paulien. En wat een pracht aanwinsten. Hoop er veel kaarten me te zien dus veel succes en plezier er mee.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik had ook eenartikeltje moeten schrijven.....hoe meer mensen naar Sleen gaan hoe gezelliger het wordt....en het was echt gezellig. We hebben genoten...oké niet van het weer maar wel van de gezelligheid..
    Het was top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om iets te lezen over het weekend bij Louise in Sleen.
    Mooie stempels heb je gekocht Paulien.
    Helaas kon ik niet het weekend...dus maar weer een jaartje wachten!

    BeantwoordenVerwijderen