maandag 22 november 2010

13e StampingAngeldag 20 november 2010!





Afgelopen zaterdag vond onze alweer 13e Stamping Angeldag plaats bij De Scrapbookwinkel in Heesch.
Het was weer supergezellig, 12 van de 18 Angels waren present,
Eerst even bijkletsen, projecten uitwisselen en onze eigengemaakte kadootjes uitdelen.Wat een feest is dat toch altijd!
Zelf had ik magneetjes (Xenos) bewerkt met alcoholinkt en er label aan bevestigd met een gestempeld engeltje.

Manita had een erg leuk vintageboekje voorbereid als workshop dat we die dag gingen maken.
Lunchen met ons eigen meegebrachte lekkernijen en vervolgens weer verder aan het boekje werken.
Het laatste uurtje werd nog ff lekker geshopt en kregen we nog een paar kadootjes mee naar huis.
De laatste Creatief met Foto's, een scrapbooksetje en een chipboard pakketje.
Het zit er weer op.
Als het boekje klaar is komt het op mijn blog te staan.Op http://lisettas.blogspot.com/ zie je nog meer foto s staan van deze dag.

3 opmerkingen:

  1. Oh wat ziet dat er leuk uit....
    Volgende keer ben ik er zeker bij.
    En je kado's zijn heel leuk.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je cadeautjes zijn erg leuk geworden, helemaal als je ze zo bij elkaar ziet! Haaaa, en ik heb er ook eentje!
    Bedankt voor je gezelligheid zaterdag, ik vond het ook een bijzonder leuke dag.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kadootjes Paulien. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, hopelijk de volgende keer beter.

    Groeten Corinne

    BeantwoordenVerwijderen