zondag 18 januari 2009

Hooked Dag bij Special Memories in Venlo


Het was super, afgelopen zaterdag!

Met Manita en Diny had ik een speciale dag voor de Hooked groep georganiseerd.Manita zorgde voor de geweldige leuke workshop. Ze had een een Mixed-Media -Scrap- Stempel-project voorbereid dat zeer goed in de smaak viel bij de Ladies!

Diny zorgde voor de inwendige mens, lekker met vlaai, soep en broodjes.

Ik had een beetje de planning voor die dag voor mijn rekening genomen
en ook o.a. een tafel voor 12 personen bij Gaudi voor een afsluitend etentje gereserveerd.
We hebben genoten van alles!

Dames dank jullie wel voor de attenties die ik ontvangen heb, de gezelligheid, en natuurlijk Manita en Diny voor de top verzorgde dag!
Bij http://anietje.blogspot.com/ staat een leuk gedetailleerd verslagje over deze dag!

Dymphie, bedankt voor de foto die ik heb "geleend"voor dit berichtje!

1 opmerking: