vrijdag 5 december 2008

Surpise, Surprise!!

Gisteren bij Special Memories een Sint -Surprise avond gehad, het was supergezellig!
Met zijn vijftienen, min of meer de vaste croppers, hebben we mekaars surprises en kadootjes uitgepakt en bewonderd!
Van complete kartonnen scrapstudio's, tot spiegels van isolatie-schuim was er gefabriceerd!
Heel origineel! Helaas was ikzelf mijn fototoestel vergeten, maar ik krijg er een aantal doorgestuurd. Helemaal top Dorien!

Mijn surprise was deze "tote"( Forecast!) die ik opgepimpt had voor Yvon met scrappapier en wat Mixed Media spulletjes.
En deze kleine blocknote met boekenlegger had ik tussen de andere pakjes verstopt.
Papier gestempeld en bewerkt tot kaftje.
Ik had nog wat over en daar heb ik de boekenlegger van gemaakt.
Yvon was in haar nopjes!
Ik ook :-)







1 opmerking:

  1. ja geweldig Paulien heb de surprice op de kast gezet het notitieblokje gaat in mijn tas heb ik altijd ppaaier bij me en de boekenlegger ligt al tussne mijn pagina`1s van mijn leesboek

    BeantwoordenVerwijderen