zaterdag 8 november 2008

Tijn 2

Hier de kraamkadootjes waar ik afgelpen tijd aan gewerkt heb.
Deze "klap"kaart met allerlei teksten en labeltjes, heb ik pas na de geboorte van Tijn gemaakt.







De kraamdoos waar ik allerlei kadootjes (voor elke dag een!) Deze had ik bestempeld met de Penny Black schaapjes.





Ook weer dezelfde schaapjes vergroot, gespiegeld (scanner) en schilderijtjes van gemaakt.
De tekst is in Venloos dialect geschreven en betekend "slaap kindje slaap."




Dit is het geboortekaartje dat Loes en ik samen ontworpen, en de drukker heeft de oplage verzorgd.


3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kadootjes heb je gemaakt zeg. Het geboortekaartje is ook super leuk en je uitklapkaart wat giga leuk een idee om te onthouden.

    Groeten Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kraamkado heb je gemaakt, superlief met de Penny Black schaapjes. En wat leuk dat je samen met Loes het geboortekaartje hebt ontworpen, origineler kan toch niet!
    Je felicitatiekaartje is ook helemaal top, héél mooi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ene geweldige cadeautjes heb je voor Tijn en zijnouders gemaakt Tijn kan trots zijn op zo`n fröbel oma, het geboortekaarte is ook geweldig leuk idee zo die flapjes

    BeantwoordenVerwijderen