zondag 27 april 2008

Chic & Mode Trend


Voor de Mixed Media Diva Charmswap is dit mijn April bijdrage.
Op een ivoorkleurige Dominosteen waar 2 gaatjes in zijn geboord , heb ik gestempeld met een stempel van Queens Dressers Drawers.
Daarna met Sharpies ( stiften voor heel veel ondergronden te gebruiken) ingekleurd.

Met Diamond Glaze een vernislaagje aangebracht, Pailletje erop en laten drogen.
Kettinkje heb ik met 2 kettelstiftjes, stukje halsketting en kraaltjes gemaakt.

Tekst is gestempeld op een stukje scrappapier dat in de nog natte Diamond Glaze is aangebracht.

6 opmerkingen:

  1. Waw, die zijn erg mooi geworden Paulien! Gave techniek, lijkt me niet makkelijk!
    Groetjes, Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden.
    Ook mooi met die bevestiging.
    Zijn die van mij al droog?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet alleen heel erg mooi en kleurig, maar ook erg leuk om te lezen hoe het gemaakt is. Complimenten Paulien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé zeg wat een grave creatie!! Heel leuk!!!

    Doeiie Patrice

    BeantwoordenVerwijderen